Aktualności
Własna marka kosmetyczna. Od pomysłu do gotowego kosmetyku w sklepie.
Branża produktów kosmetycznych przeżywała intensywny rozwój w ostatnich latach. Nawet pandemia nie zmieniła tego trendu, a niektóre marki wykorzystały ją do tego aby wzmocnić swoją pozycję na rynku. Polskie marki i produkty kosmetyczne stały się strategicznymi graczami w portfolio koszyka zakupowego Polaków. Aktualnie w naszym kraju produkcją kosmetyków zajmuje się ponad 600 podmiotów. To sprawia, że staliśmy się istotnym graczem i to nie tylko w Unii Europejskiej. Polskie marki coraz lepiej radzą sobie z ekspansją na zagraniczne rynki. Pomimo różnych trudności, nadal utrzymujemy bardzo dobrą dynamikę eksportu wśród Państw UE.
Z jednej strony informacje przedstawione powyżej pokazują, że branża produktów kosmetycznych ma dobre wyniki więc biznes ten jest pewny i sprawdzony. Jednak to jedna strona medalu. Gdy zajrzymy w rynek głębiej, można zauważyć wiele trudności jakie stoją przed nowymi markami. Jedną z nich jest coraz większa konkurencja. Każdego roku na rynku polskim (ale też światowym) pojawiają się kolejne marki kosmetyków. Dlatego dziś nawet przy dużym budżecie dedykowanym na wprowadzenie nowej marki, należy mieć dobrą strategię i plan. Te elementy zaś wymagają wiedzy - wnikliwej a jednocześnie wszechstronnej.
Dla kogo jest szkolenie:
Szkolenie „Własna marka kosmetyczna. Od pomysłu do gotowego kosmetyku w sklepie” adresowane jest do osób fizycznych oraz firm, które chcą stworzyć markę kosmetyczną oraz wytwarzać sygnowane nią kosmetyki.
W trakcie szkolenia zostaną omówione takie zagadnienia jak:
1. Planowanie i tworzenie marki.
2. Aspekty prawne branży kosmetycznej.
3. Analiza rynku - trendy rynku produktów kosmetycznych.
4. Koncept produktu i projektowanie produktu kosmetycznego.
5. Produkcja kontraktowa kosmetyków – outsourcing.
6. Charakterystyka kanałów sprzedaży.
7. Kanał sprzedaży jako element strategii rozwoju marki.
8. Polityka cenowa i strategia sprzedaży.
9. Budowanie przewagi konkurencyjnej.
10. Marketing produktów kosmetycznych.
Prelegent:
mgr inż. Sebastian Tatarek
Ekspert i konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting. Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe. Przeprowadza audyty, wprowadza rozwiązania zwiększające rentowność, przygotowuje i wdraża strategie biznesowe.
Termin szkolenia:
28 październik 2024 (poniedziałek)
2 edycja 18 listopada 2024 (poniedziałek)
Miejsce / forma szkolenia: online
Czas trwania: 6 h / 10:00 – 16:00
Zapisy/udział:
Chcesz poznać szczegółowy plan szkolenia oraz warunki uczestnictwa, skontaktuj się z nami:
- poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej (poniżej);
- lub na e-mail: biuro@cosmedconsulting.pl
Dla uczestników tego szkolenia przygotowaliśmy również warsztaty w formie spotkania stacjonarnego. Mogą one odbyć się po szkoleniu online, a w ich trakcie zostaną omówione i pokazane fizycznie konkretne rozwiązania związane z tworzeniem marki i wytwarzaniem kosmetyków.
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązuje pierwszeństwo przesłanych zgłoszeń.