Aktualności
Tworzymy kolejną markę kosmetyków
Pomimo różnych przeciwności, przedsiębiorcy postanowili iść do przodu w 2022 roku. Każdy biznes, bez względu na jego profil, obarczony jest ryzykiem. Oczywiście zawsze można a nawet trzeba to ryzyko minimalizować poprzez właściwie przygotowaną strategię. Jednak nie ma nigdy stuprocentowej pewności, że możemy go całkowicie wykluczyć.
Początek 2022 roku jest dla nasz szczególny. Mamy zaszczyt uczestniczyć w dwóch dużych projektach branży beauty. W ramach jednego z nich zostaliśmy wybrani do przedsięwzięcia związanego z kompleksowym stworzeniem marki kosmetyków i wdrożeniem ich na rynek.
W połowie lutego podpisaliśmy umowę, w ramach której firma COSMED Consulting będzie odpowiedzialna za stworzenie marki kosmetycznej, asortymentu produktów oraz wprowadzenie marki na polski rynek. To już kolejna firma, która zaufała naszemu wieloletniemu doświadczeniu i wybrała nas do realizacji takiego projektu. Ze względu na fakt, że to duży projekt co wynika m. in. z ilości produktów, które zostaną jednocześnie wprowadzone na rynek, całość została rozłożona na etapy.
Co dokładnie wykonamy w ramach tego projektu?
1. Stworzymy nazwę i na jej podstawie logo marki.
2. Opracowujemy koncept biznesowy marki (filozofię).
3. Stworzymy asortyment marki (charakterystykę asortymentową produktów – profil asortymentu).
4. Wybieramy opakowania zgodnie z profilem produktów i konceptem marki.
5. Wybieramy sposób zamieszczenia informacji na opakowaniach (etykiety, nadruk ...), zgodnie w wymogami prawa.
6. Opracowujemy receptury, zgodnie z konceptem biznesowym marki oraz wymogami prawa.
7. Tworzymy kompleksową komunikację marki na rynku w ramach całej strategii dla tej marki.
8. Wprowadzamy markę na rynek.