Aktualności

Szkolenie » Projektowanie produktu kosmetycznego

Szkolenie » Projektowanie produktu kosmetycznego

W ostatnich latach branża produktów kosmetycznych przeżywała intensywny rozwój. Polskie marki i produkty kosmetyczne stały się strategicznymi graczami w portfolio koszyka zakupowego Polaków. Aktualnie w naszym kraju produkcją kosmetyków zajmuje się ponad 600 podmiotów. To sprawia, że staliśmy się istotnym graczem nie tylko w Unii Europejskiej.

Polskie marki coraz lepiej radzą sobie z ekspansją na zagraniczne rynki. Do 2020 roku utrzymywały najlepszą dynamikę eksportu wśród wiodących Państw UE. W dobie pandemii także najlepiej poradziły sobie na rynku.

 

 

 

 

Projektowanie produktu kosmetycznego

termin: 22.04.2022

godz. 10:00 - 14:00

 

Wiodące zagadnienia poruszone w trakcie szkolenia:

1. Odniesienie prawne w procesie tworzenia produktu kosmetycznego

2. Trendy rynku produktów kosmetycznych

3. Koncept produktu – czyli element, który istotnie wpływa na sprzedaż

4. Proces tworzenia konceptu produktu z uwzględnieniem koncepcji marketingu mix

5. Opakowanie i surowce – rdzeń kosmetyku

6. Elementy wpływające na wizerunek produktu

7. Jakość kosmetyku – normy, systemy i certyfikaty

8. Optymalizacja (produkcja i dystrybucja) na etapie projektowania

9. Od koncepty do produkcji

 

Prelegent:

mgr inż. Sebastian Tatarek

Konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting.
Od ponad 19 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną, medyczną i spożywczą. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe.

 

 

Zainteresowanych udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt poprzez poniższy formularz kontaktowy.

 

Formularz kontaktowy / Contact form

Prosimy o wypełnienie wszystkich elementów poniższego formularza. / Please complete all elements of this form.

Branża / Branch
Wyślij / Send