Aktualności
Szkolenie » Projektowanie produktu kosmetycznego
W ostatnich latach branża produktów kosmetycznych przeżywała intensywny rozwój. Polskie marki i produkty kosmetyczne stały się strategicznymi graczami w portfolio koszyka zakupowego Polaków. Aktualnie w naszym kraju produkcją kosmetyków zajmuje się ponad 600 podmiotów. To sprawia, że staliśmy się istotnym graczem nie tylko w Unii Europejskiej.
Polskie marki coraz lepiej radzą sobie z ekspansją na zagraniczne rynki. Do 2020 roku utrzymywały najlepszą dynamikę eksportu wśród wiodących Państw UE. W dobie pandemii także najlepiej poradziły sobie na rynku.
Projektowanie produktu kosmetycznego
termin: 22.04.2022
godz. 10:00 - 14:00
Wiodące zagadnienia poruszone w trakcie szkolenia:
1. Odniesienie prawne w procesie tworzenia produktu kosmetycznego
2. Trendy rynku produktów kosmetycznych
3. Koncept produktu – czyli element, który istotnie wpływa na sprzedaż
4. Proces tworzenia konceptu produktu z uwzględnieniem koncepcji marketingu mix
5. Opakowanie i surowce – rdzeń kosmetyku
6. Elementy wpływające na wizerunek produktu
7. Jakość kosmetyku – normy, systemy i certyfikaty
8. Optymalizacja (produkcja i dystrybucja) na etapie projektowania
9. Od koncepty do produkcji
Prelegent:
mgr inż. Sebastian Tatarek
Konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting.
Od ponad 19 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną, medyczną i spożywczą. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe.
Zainteresowanych udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt poprzez poniższy formularz kontaktowy.