Aktualności
Szkolenie >> Marketing Operacyjny i Strategie dla Salonu Usług Beauty
Początek roku jest najlepszym momentem do wykonania podsumowania minionego roku. Wraz z informacjami z poprzednich lat, takie podsumowanie daje pełniejszy obraz na to co dzieję się w danej firmie. Podsumowanie wraz z analzią przeprowadzoną w jego ramach, powinno wykonywać się w każdym biznesie. Także w branży usług beauty. Otrzymane dane stanowią istotne informacje, które są kluczowe m. in. do wyznczania kierunku rozwoju.
Przy współpracy z Wyższą Szkołą Inżynierii i Zdrowia przygotowaliśmy specjalne szkolenie: Marketing Operacyjny i Strategie dla Salonu Usług Beauty, które ma już kolejną edycję.
Szkolenie adresowane do osób, które już prowadzą biznes w branży usług beauty lub zamierzających go rozpocząć. W trakcie całodniowego spotkania zostaną poruszone m. in. następujące zagadnienia:
- Personal branding (marka personalna), czy niezależny marka.
- Jak być konkurencyjnym na rynku usług beauty.
- Profil działalności a strategia marketingowa.
- Jak prowadzić biznes aby był rentowny.
- Pozyskiwanie nowych klientów i maksymalizacja zysków.
- Cel w biznesie – jako go ustalić i realizować.
Szkolenie w formie stacjonarnej.
Kończy się wydaniem Certyfikatu.
Terminy szkolenia:
8 marca 2022
22 marca 2022
Czas trwania od 9:00 do 17:00
Miejsce szkolenia:
Al. Jerozolimskie 195A, Warszawa
Cena:
Cena dla studentów i absolwentów WSIIZ: 110 zł
Cena dla pozostałych uczestników: 150 zł
Prelegent:
mgr inż. Sebastian Tatarek
Konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting
Od ponad 19 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną, medyczną i spożywczą. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe.
UWAGA ! Rezerwacja udziału w szkoleniu wymaga wcześniejszego dokonania opłaty w formie przelewu. Oto dane do przelewu (opłaty):
COSMED Consulting ul. Wrzeciono 50/69, 01-956 Warszawa
nr konta (ING Bank): 55 1050 1025 1000 0090 7939 5233
tytuł przelewu: szkolenie Marketing Operacyjny 08.03. lub 22.03 (należy wskazać właściwy termin)