Aktualności
Szkolenie Marketing Operacyjny i Strategie dla Salonu Kosmetycznego
Firma COSMED Consulting we współpracy z Wyższą Szkołą Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, przygotowała specjalny moduł szkoleniowy MARKETING OPERACYJNY I STRATEGIE DLA SALONU KOSMETYCZNEGO, który zostanie zrealizowany w 2021 roku. Obejmuje on cztery całodniowe kursy, które można odbyć niezależnie od siebie. Oczywiście pełną wiedzę w zakresie tematu modułowego daje obecność we wszystkich czterech spotkaniach. Każdy kurs trwa od godziny 9:00 do 16:00. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu między innymi poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie. Poniżej znajdują się informacje na temat poszczególnych kursów w ramach całego modułu.
I. Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług beauty [19 maja 2021] online
Celem modułu jest wskazanie uczestnikom konkretnych rozwiązań i działań wpływających na konkurencyjność w branży usług beauty. W trakcie tego dnia szkoleniowego zostaną omówione m.in. takie zagadnienia jak:
- Oferta zabiegowa jako znaczący element przewagi konkurencyjnej
- Powtarzalność oferty – standaryzacja działalności
- Personel
- Budowanie silnej świadomości marki salonu na rynku
II. Profil działalności, czyli jaki koncept biznesu jest właściwy na miarę czasów [26 maja 2021] online
W przypadku tego modułu uczestnicy pozyskają praktyczną wiedzę na temat profilowania biznesu w czasach silnie konkurencyjnego rynku. Dowiedzą się np. jak elastycznie reagować na potrzeby konsumentów. W trakcie tego dnia szkoleniowego zostaną omówione m.in.:
- Bieżące trendy branży usług beauty
- Na czym polega budowanie konkretnego konceptu w biznesie?
- Jak profilować działalność i wykorzystywać to jako narzędzie marketingu i sprzedaży?
- Najpopularniejsze koncepty biznesowe w branży usług beauty
III. Elementy wpływające na rentowność salonu [ 7 czerwca 2021] stacjonarnie
Celem tego modułu jest praktyczne wskazanie elementów wpływających na koszty i przychody biznesy w branży usług beauty. W ramach tego szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak badać rentowność biznesu, jakie dostępne narzędzia można wykorzystać do tego m.in. prowadzący pokażę jak w programie excel opracować narzędzie do badania dochodowości biznesu. Z obszaru wpływającego na rentowność usług beauty zostaną omówione m.in.:
- Oferta zabiegowa
- Wybór partnerów biznesowych
- Pomieszczenia zabiegowe
- Personel
IV. Klient nowy kontra klient stały – pozyskiwanie i maksymalizacja zysków [ 14 czerwca 2021] stacjonarnie
W ramach tego modułu zostanie szczegółowo przeanalizowany obraz klienta w różnych aspektach. Przede wszystkim wskazane zostaną drogi pozyskiwania klientów, zgodnych z dostępnymi obecnie narzędziami. Sposoby budowania relacji z klientem jako partnerem biznesu oraz jako bazy, dzięki której można bezpośrednio wpływać na zwiększone przychody salonu. Szczególnie zostaną poruszone następne zagadnienia:
- Jak zdobyć nowych klientów?
- Pierwsza rozmowa z nowym klientem
- Jak maksymalizować zyski z obecnych klientów?
- Sprzedaż referencyjna
Cena za pojedynczy kurs: 99 zł
Każdy kurs kończy się wydaniem Certyfikatu.
Kursy w trybie stacjonarnym odbywają się pod adresem – Warszawa, Aleje Jerozolimskie 195
Płatność za udział w szkoleniach należy uregulować w firmie COSMED Consulting