Aktualności

W 2024 roku tworzymy kolejną markę kosmetyków oraz realizujemy rebranding

W 2024 roku tworzymy kolejną markę kosmetyków oraz realizujemy rebranding

Od początku 2024 roku firma COSMED Consulting rozpoczęła dwa nowe projekty. Założyciel i właściciel firmy COSMED Consulting – Sebastian Tatarek, nadzoruje ich przebieg na każdym etapie. Opracował nowatorki koncept dla nowej marki kosmetyków, której wyróżnikiem jest nowatorskie zestawienie kompleksowej linii produktowej, w połączeniu z wyróżniającymi się formulacjami, składnikamiaktywnymi oraz opakowaniami. Całość jest spójna z bieżącymi trendami, oczekiwaniami konsumentów a także zmianami, które nakreślają regulacje unijne.

 

Na tak konkurencyjnym rynku z jakim mamy obecnie do czynienia, tworzenie kolejnej marki kosmetycznej jest bardzo dużym wyzwaniem. Każdy pomysł, idea, które przyświecają nowemu produktowi, muszą być dobrze przemyślane i dlatego opierać się na konkretnych analizach rynku. Tylko w ten sposób minimalizujemy niepowodzenie przedsięwzięcia jakim jest wprowadzenie kolejnej, nowej marki.

O czym dziś należy pamiętać w takim przedsięwzięciu?

Takich elementów jest coraz więcej są jednak wiodące, o których nie można zapomnieć.

 

1. Dopasowanie marki i jej produktów do grupy docelowej.

Produkt musi być spójny z filozofią marki. Marka natomiast adresuje swoją ofertę do określonej grupy nabywców. Ważne jest aby kosmetyk (kolor, kształt, materiał, zapach, aplikacja …) posiadał cechy, które są pożądane przez jego konsumentów.


2. Koncept produkt
u / marki.

Sposób „podania” kosmetyku ma coraz większe znaczenie i odgrywa ważną rolę w budowaniu grona oddanych klientów.

Kluczowy jest tu dobry pomysł na nowy produkt. Może on odzwierciedlać się na wiele sposobów tj. od cech samego kosmetyku po unikalną filozofię, czy niebanalne przesłanie.

3. Pokaż, że idziesz z duchem czasu.

Konsumenci nie są już tylko biernymi uczestnikami rynku. Poświęcają coraz więcej czasu na zdobywanie wiedzy o nowinkach i trendach branży kosmetycznej. Sprawia to iż marka i jej produkty powinny pokazywać, że oferują nowoczesne rozwiązania.

To wszystko jednak nie może być pozbawione odniesienia do poszanowania marki dla środowiska naturalnego. Ekoprojektowanie stanowi dziś bardzo ważny aspekt wytwarzania kosmetyków.

 

Mamy również przyjemność przeprowadzać kompleksowo proces rebrandingu marki kosmetycznej, która posiada długą tradycję na polskim rynku. Działanie te rozpoczęliśmy już w 2023 roku, w ramach etapu przygotowawczego. W tym roku wdrażamy markę i jej linie sukcesywnie w nowej szacie graficznej oraz z nowymi formulacjami.

 

 

Formularz kontaktowy / Contact form

Prosimy o wypełnienie wszystkich elementów poniższego formularza. / Please complete all elements of this form.

Branża / Branch
Wyślij / Send